50 Soal Bahasa Bali Ujian Sekolah Kelas XII (12) dan Kunci Jawabannya

  • Share

50 Soal Bahasa Bali Ujian Sekolah Kelas XII (12) dan Kunci Jawabannya – Artikel ini membahas soal Ujian Sekolah (US) Bahasa Bali dan kunci jawabannya. Soal-soal yang admin berikan pada pembahasan kali ini juga sudah disesuaikan dengan kurikulum 2013.

100+ Soal Bahasa Inggris Ujian Sekolah Kelas XII (12) dan Kunci Jawabannya

Admin juga berharap dengan apa yang dibagikan kali ini yang berupa soal-soal ujian sekolah (US) dapat menjadi sarana pembelajaran bagi pendidik dan para siswa. Apalagi sebentar lagi di setiap sekolah jenjang SMA/MA akan mengadakan penilaian atau ujian sekolah.

Ujian Sekolah atau disingkat US merupakan aktivitas atau bisa dikatakan suatu cara yang dilakukan oleh tenaga pendidik yang dalam hal ini adalah guru untuk mengukur sejauh mana pencapaian kompetensi peserta didik/siswa dalam kaitannya mengikuti pembelajaran.

Bahasa Bali merupakan salah satu mata pelajaran yang ada pada jenjang sekolah menengah atas (SMA) khususnya di Provinsi Bali. Penting untuk mengembangkan kemampuan peserta didik khususnya pada mapel Bahasa Bali.

Diera teknologi seperti sekarang banyak sekolah sudah menyelenggarakan Ujian Sekolah atau US dengan menggunakan bantuan teknologi. Seperti yang paling simple misalnya dapat menggunakan Google Form atau yang lebih kompleks seperti menggunakan CBT (Computer Based Test).

Sehingga dalam pelaksanaannya Ujian Sekolah (US) termasuk mata pelajaran Bahasa Bali juga bisa menggunakan bantuan teknologi. Itu berarti ujian ini bisa dikatakan sebagai USBK atau Ujian Sekolah Berbasis Komputer.

Untuk itu pada kesempatan berikut admin akan membagikan soal-soal ujian sekolah Bahasa Bali untuk kelas XII (12) disertai dengan kunci jawabannya.

Contoh Soal Bahasa Bali Ujian Sekolah Kelas XII

S:1) Ngajegang basa bali 

Sedurunge titiang (1)matur, lugrayang riin (2)titiang ngaturang puji pangastuti  (3)malarapan (4)antuk ngaturang panganjali umat. Ida dane sane banget wangiang titiang, pemekasnyane para sisia sane banget tresna sihin titiang. Angayu bagia pisan  (5)manah titiang prasida kacunduk sareng alit makasami ring galahe sane becik puniki. Alit-alit  (6)rauh saking Gria, saking Puri, saking Jero, punika taler titiang rauh gumanti jaga maosang indik Basa Bali sane sampun serahina-raina anggen alit alite mebebaosan sareng semeton, sareng kulawarga. Antuk punika ngiring malih tincapang pangeweruhe, tur maning stata prama bela ring Basa Bali. Gumanti basa bali punika prasida kantun ajeg.

Nggih sane mangkin  (7)tunas titian ring alit-alit ngraga-ngraga mangda ngamedalang Basa Alus ngantin undagannyane siki-siki saking pepalihan wastan pengangge. Antuk punika galahe ka atur ring alit-alit. Suksma…

Indayang wacen wacana ring ajeng, sane encen ngranjing rumasuk kruna alus sor

A:) (1), (2), (3)

B:) (2), (3), (4)

C:) (4), (5), (6)

D:) (1), (5), (7)

E:) (1), (5), (2)

JAWAB: D

S:2) Guru: alit-alit sareng sami, I wawu jagi ka sakolah sampun ngajeng?

Murid: ………

A:) Titiang sampun ngajeng, Pak Guru

B:) Titang sampun ngerayunang, Pak Guru

C:) Titiang sampun nunas, pak guru

D:) Titiang sampun madaar, Pak Guru

E:) Titiang sampun neda, Pak Guru

JAWAB: A

S:3) Raina redite sane dibi antuk sabehe sane bales pisan kesarengin angin ngelinus, akeh taru sane wenten ring abing margi jagi ke bangli rebah semaliha akeh pisan abinge punika longsor. Punika mawinan margine ten prasida keantukin antuk sopire.

Manut kutipan paragraf punika, ngranjing lengkara napi punika?

A:) pamidarta

B:) pitaken

C:) penguwuh

D:) wilangan

E:) aran

JAWAB: A

  • Share